tisdag

godmorgon, eller det var det väl för ett tag sen men. idag ska jag på birsta med mathilda ju, tänkte inte köpa nåt men så kom jag på att jag måste köpa hårinpackning. för det måste jag använda mkt mkt. också ska vi ju äta där, det  blir väl donken som vanligt :D gottgott (y) hon kommer nog när som helst, så kan inte sitta här precis.
sen ikväll så skulle jag vara med issa, om hon inte ändrat sej? :) jag saknar henne jättemycket. jag har inte träffat henne på två dagar tror ja :o ajdå.
och pappa har kastat stereon i golvet så att min simple plan skiva som var fast där inne kom ut, KÄRLEK <3 åh, så jag har ju dunkat det hela dagen. så himla bäst!

adjöken

Kommentarer
Postat av: issa

hahhah vart han förbannad och kasta den i golvet? ;)

2008-10-28 @ 13:52:46
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0