sola bada ute och grilla britney spears har rakat sin frilla

NU ÄR JAG HOS DEN HÄR TJEJEN:



gölligöll! vi gör väl inte mycket, jag har iallafall sovit här inatt. igår så satt vi först och camade med solbrillor och hattar och allt och var hur coola som helst liksom, sen gick vi ut och var med ludde nere på örnen :) vi satt i en port typ hela tiden, mkt mkt trevligt! haha. sen så träffade vi pontus och johan också, så dom fick följa oss en bit hemåt. och när vi gick hem så såg min skugga ut som E.T :O E.T, ni vet?



HJÄLP, han ser så himla läskig ut.. läääässskkkiiiigggg... min skugga såg ut som han, det var ju en stor komplimang. blä. men men. idag ska vi väl på hockeyn, yey, vet inte vilka dom möter, gröbble tror jag att rasmus på svenska plusen sa, men det var säkert fel.

åh häromdagen somnade jag innan klockan tio! så himla skönt! skönt skönt skööööööööööööönt! när jag vaknade var jag värsta pigg!

undrar vad mormor gör nu.. hon sov hos oss inatt.. för att mamma och pappa är inte hemma. hm.. hoppas jag får pannkaka idag, eller stuvade makaroner. eller våfflor! MORMORS VÅFFLOR I MITT HJÄRTA <3

nejdå.


hejdå :)))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0