simpleplan <3

SIMPLE PLAN <3 åh dom är så himla BRA! jag typ.. åh! JAG TYCKER BA OM DOM SÅ HIMLA MYCKET, DOM ÄR BÄST!!!!! åh, jag älskar älskar älskar dom! deras låtar, texterna, musiken.. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så himla bra!



jag ritar så fint också btw :') och skriver, paint är så bra <33333333333333333333333 not.


åhåhåhååhåhåhåh!!!


hihi.

idag så var jag först på skolan, sen så var jag med matte. vi spelade pingis ;> haha, också hade vi hörselkåpor på oss så vi stod och skrek till varandra hela tiden, haha.. annars skulle vi inte hört varandra. måste sett ganska kult ut. sen så tvingade jag han att tita på simpson och family guy med mej, men det var inge bra idag. men ändå :) sen gick han hem och åt och då stannade jag hemma och åt godis. fast jag tror inte att det är mitt godis, men jag bara smakade. litegranna. sen har jag bara väntat på att mamma och pappa skulle komma hem. dom kom typ nyss och vi skulle åka inna klockan sju tror ja väl, men det lär väl inte bli så eller. klockan är ju tio i nu och vi har inte ätit än. men men, det kommer väl. jag och karro ska baka pizza nere på kyrkan med w idag. fast jag tror väl inte att vi blir där hela tiden.. vet inte vad vi hittar på.
vet ni vad jag har gjort? mm.. jag har lösenord på min bdb nu.. man måste vara inloggad för att se den.. förutom om man har fått ett lösenord.. men det får ni inte över bloggen.. bara så ni vet det, ni får fråga på msn. har ni inte min msn så får ni alltså inte veta mitt bdb-lösen, hahahahahahha suckers! NÄ JAG SKOJA <3 jag är värsta taskig :o har jag kommit på, jag har inga snälla skämt.. det där var inte så farligt men jag känner mej värsta elak... men det får väl vara så.. för jag tänkte inte ändra på det... jag har jättekul när jag säger dom... det har inte dom som får stå ut med dom... eller jo, ibland kanske.. eh.. aja.

haha jag bara drygar.


pusshej!


HAHAHAHAHAHHA LURAD! jag ska inte gå heller, vart skulle jag ta vägen? tsssss. hallå det är förresten ingen idé att jag äter nu om vi ändå ska äta pizza sen? åhhh jobbig situation. jag är hungrig men dom ska äta korv med bröd, jag som vill ha PASTA! jag vill ha MACKARONER! mackaroner i mitt hjärta!




hejdå!!!!

Kommentarer
Postat av: issa

varför har du skaffa lösen :O

2008-10-10 @ 23:26:10
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0