med issa!

ojdå, jag har inte bloggat på tre dagar ju :O stackars er då, som inte har haft nåt att läsa. just nu önskar jag bara att jag hade sovit till klockan två istället för till klockan tjugo i tio.. fast hade jag sovit till två så hade nog issa känt sej lite ensam och väckt mej, eftersom att hon också är här. och hon var ju vaken före mej. jag vet inte när vi gick och la oss igår, nån gång runt 2 tror jag iallafall. hon sov här alltså. vi åt glass. det var inte så jättegott och jag har ont i magen nu bara för det. igår så var kewin också här, issa hade tagit med sej 3 filmer. vi skulle välja nån av dom filmerna att se då. det fanns kill bill 2, windtalkers och hipphipp hora. haha, hennes pappa hade sagt att kill bill och windtalkers var skräckfilmer... huhu, windtalkers var nån indian film som vi inte orkade se på, och kill bill var på engelska så jag ville inte se den. den verkade ju faktiskt inte så bra heller. och hipphipp hora kunde vi inte se, för ludvig var där nere med oss litegrann. så då så sa jag att vi kunde se på ace ventura eftersom att den är så himla rolig, men den tyckte issa var dålig för hon hade sett den, och kewin hade sett den i förrgår så han orkade inte se den igen. jag vet inte hur men faktiskt så fick jag min vilja igenom! så vi såg den, och issa hade inte alls sett den :o och hon tyckte den var as rolig! kewin tyckte att den var tråkig, också sa vi att om han inte skrattade på hela filmen skulle jag göra 10 armhävningar. jag vet inte vad dom tror om mej, jag göra armhävningar? inte en chans. haha. fast jag och kewin vi gick och spelade cs mitt i filmen också ;> haha. det gick väl inte så bra för mej. sen så orkade vi inte se mer film, eller issa orkade väl men. även hon som absolut inte skulle se den för den var så "hiiiimla dåååååååålig linda!", så är det hon som sitter och säger att vi ska se den.
vi gick upp på mitt rum istället också klädde jag och issa ut oss :P haha. fast mest issa, kewin somnade fastän det var så kul att se issa klä ut sej.

nu kurrar det i magen, tror jag ska dra iväg med issa till frukostbordet.
hm, där lät det som om vi var på värsta hotellet...


aja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0