lucke boooooy!

hejsan, idag var jag på tecnichus med pappa, linus, lukas och ludvig. gick runt där med lukas hela tiden. haha också skulle vi köra det dära när man sitter på varsin stol också är det en grej med en kula eller nåt, eller äsch, om man inte tänker så vinner man. fatta vad jämt det var mellan mej och lukas eller, vi satt i typ 2-3 minuter, fett drygt att bara sitta där och försöka va avslappnad. iallafall så vann jag. vi är ganska lika jag och lukas, jag kom på det idag. inte sådär på utseendet men på personligheten och de. lukas min lilla lukas, min lilla broder. kära lilla lukas. gulligulligull. fast han är inte så gullig när han står och gör miner framför mej när jag är på sämsta humöret. eller jo, lite gullig, då vill egentligen bara klappa till han och sen börja asgarva för han är så ful fast ändå så himla söt när han gör så, fast jag klappar bara till han säger åt han att dra. fast egentligen så vill jag bara säga att jag älskar han så himla mycket :')
haha hoppas att han inte läser min blogg, då blir ju allt avslöjat. det vore ju inte så bra.. då vet han ju liksom vad jag tänker.. vi tänker förresten lika mycket typ, för idag när vi var på tecnichus så gjorde vi nån sån där grej när man sitter mittemot varandra med en kula i mitten och.. haha, nä det hade jag redan skrivit. det visste jag. jag bara skoja! nu ska jag gå och knarka huvudverks tabletter och sen ska jag ta en energydrink, vi har hela kylskåpet fullt för linus har lan här 2 dagar i rad och dom märker nog inte om jag tar nån.

nu ska min gulliga bror lukas ha datorn, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0