hej ,

ikväll så har jag varit med issa, hon kom runt tio tiden tror jag, då satt vi först här i lugnan ro ett bra tag tills det knackade på fönstret helt plötsligt :o då vart vi rädda, men sån tur var var det bara kewin och bubbas, och kanske 8 till. haha.
vi satt inne en stund till, issa fick mackor och jag gjorde mos för jag har varit så sugen på det hela dagen, sen så gick vi ut. då träffa vi på bubbas, josef och två till, då fick såklart bubbas och josef för sej att dom skulle mula mej och issa bara för att det var den första snön. tror att issa kom undan, men det gjorde inte jag, också när jag skulle springa ifrån så höll en av dom ut armen så sprang jag rakt på den så då jag börja blö näsblod. det gjorde inge ont, men då gav dom sej och gick hem iallafall. haha. jag gick in och stoppa upp nån tampong i näsan och sen gick jag och issa ut igen, fast den här gången var det ingen ute. så vi gick i vår ensamhet och snicksnackade lite, i den vackra nyfallna snön (y) eller vad man säger.
sen gick vi in och tittade på nå parodier på youtube, haha jag typ skratta på mej medans issa fnissa till nån gång ibland, men mest säger att hon vill sova. hoho, sök på "sagan om harry potter" på youtube, så himla kuuuuuuuuul! hahahahah..

nu ska jag bädda issas säng så vi kan sova,
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0