color



hejhopp gummisnopp,

min dag har väl varit helt okej liksom. hade ställt klockan på kvart i sju för jag hade tänkt att gå till skolan idag.. men när jag vaknade så orkade jag knappt kliva upp, fastän jag lagt mej as tidigt igår! fast somnade sent då.. men jag kom upp iallafall, klädde på mej och sådär. sen kollade jag på termometern, det var ju 0 grader ju! det börjar bli vinter! snart kommer första snön :'( buhu, ge mej sommar! sommar sommar året om! men men.. då skickade jag iväg ett av mina gratis sms till issa och frågade om hon skulle gå, det skulle hon icke, så då kändes det ju bra, då gick inte jag heller. fick skjuts av pappsen. skolan rullade väl på, fast jag kom sent till hemkunskapen. gissa varför? för att jag gick ensam till maten, eller jag gick ju med tanja och sandra, men om inte jag går med nån jag har lektion med så kommer jag för sent. jag är ju hopplös ja, måste lära mej att ta ansvar över mej själv tror ja.. hm. annars gick ju dagen finfint, vi skulle iväg på teater klockan ett också! det var ju kul. den var bra och jätterolig i början, men sen blev det bara drygt.. dom spelade trummor och grimarserade och sådär hela tiden. hoppade runt lite och snackade på nåt konstigt språk. och för det, så fick vi sluta en timme tidigare! wiho. men tog ändå en timme att komma hem, haha. en timme och en kvart. det var för att jag gick och blundade och issa fick leda mej, det tyckte hon var jättekul och jag fick inte öppna ögonen! haha. också fick vi en ballong av några, ballongen var från lidl och det stod att man fick presenter där!! så vi gick dit, men gissa vad presenten var? ballongen.. mm mycket kul man kan ha med en ballong. haha eller jo, det kan man ju men orkade inte släpa på den eller.
när jag kom hem satt jag mej vid datan en stund, sen så ringde matte så var jag med han. vi spelade pingis, jag vann! fast han vann också några gånger, men jag tror att jag vann mer ;) haha, det var kul. sen när han gick hem så gjorde jag mat till hela familjen! känner mej så SNÄLL och DUKTIG! hihi, det blev makaroner och korv såklart. sen satt jag mej här igen, sitter och spelar the sims men tog mej en bloggpaus :) och bdb paus.. och lunar paus.. men nu ska jag nog fortsätta, eller kanske.

har inget mer att skriva.



adjöken,


Kommentarer
Postat av: hp

tackar!



ömma smek /hp

2008-10-06 @ 18:41:17
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0