på bättrings vägen

hej :)))) åh vilken skön dag det har varit idag jämfört med igår. började med att jag faktiskt klev upp när väckarklockan ringde 06.45, väldigt ovanligt. plattade håret, klädde på mej, borstade tänderna, åkte till skolan. och jag var inte ens sen idag! då var det matte, det brukar ju göra en deprimerad, men vet ni, det var faktiskt helt okej idag! åh, vad bra. jag räknade! tjoho, jag har börjat skärpt till mej sen utvecklingssamtalet. eller, jag ska börja skärpa till mej. började idag :) efter matten så var det svenska+, det är ju typ alltid kul. jag skrev klar film redovisningen idag! visst heter det redovisning? det gör det iallafall när vi skriver om böcker. åh, det var så skönt att skriva klart den. sen slappade jag resten av lektionen, och vi fick till och med sluta tidigare! brabrabra. sen var det bild, och om det är nåt som gör mej depp, så är det bild. men vet ni? det  vart jag inte idag! haha! jag och ellen redovisade våran bild vi hade gjort. det gick jättebra, och vi fick godkänt för det. åh va bra dag! sen var det lunch, det var potatis gratäng och nå kött. annars när jag äter potatis gratängen på skolan brukar jag bli jätte illamående och få ont i magen. men VET NI? det vart inte så! åh värsta bra dagen! och sen så var det elevens val, musik, det tycker jag inte om. då fick vi ha bild istället, och där är issa och karro. och det är klart man blir glad av att få vara med bästavännerna ju :) åh värsta toppen dagen ju. eller toppen dag, jag har bara varit glad idag. efter skolan gick jag med issa hem, eller vi gick med varandra. då köpte jag en choklad tomte på lidl också. den va gooooooo.
sen ska jag till korsta, vart det nu ligger, och gratta min kusin. hoppas humöret håller tills dess då :d men det lär det ju göra, får väl kakor eller nåt där :D åh det känns så bra idag. men det är väl för att jag jämför med igår. eller ne, det är bara bra idag. åh! :D

nu ska jag läsa andra bloggar, pusshej :))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0