smäll den

hej :)))) nu sitter jag hemma, jag och issa gick och la oss vid tre igår. haha hon typ låg och sov och jag satt vid datan och åt chips och äcklade på. och sen när jag väl stänger av datan och lägger mej i sängen så ligger jag och pratar sönder issa när hon typ sover ;D haha, hon somnade och vaknade om vartannat. när jag blir över trött blir jag väldigt pratglad, det är inte så nödvändiga saker jag säger då heller, haha. tänkte inte gå in på detaljer, minns ändå typ inget, haha :)
vi vaknade vid elva, då låg vi kvar en stund men sen gick vi upp och åt frukost. sen bäddade vi och sådär, sen skulle jag och issa baka, men då skulle jag gå hem. hon fick väl göra sina muffins själv ;p
nu säger issa på msn att jag ska få en sak av henne! åh, nu är jag jättenyfiken och hon säger inte vad det är heller, men det skulle jag få se snart. tihi :D
åh jag är så glad idag :D jag fattar inte varför men jag är det bara :D det är roligt att va glad, jag sitter typ och sparkar med bena och allting här vid datan. också är jag lite gangstah, har lånat lillebrors 50cent tröja också har jag headset och lyssnar på värsta hiphopen (H) YEAH!
och idag ska min familj kanske åka till farmor och farfar, det blir väl kul hoppas ja :) sen ska jag vara med kewin också kanske :):):)
jag har inget att skriva :o :D nanana, jag lyssnar på litanol, han är bra, han gör om engelska rap låter till svenska, yea (h)

haha ,hejdå:DDDDDDDDD

Kommentarer
Postat av: issa

jag kommer nog ihåg vad du snacka om innan jag somnade ;)

2008-11-16 @ 19:40:44
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0