och det hjärta som skulle bli ditt på nå vis, det fryser nu sakta till is

hejsansvejsan, vet ni vad jag har börjat gjort? jag har börjat julstäda! när man julstädar hos henriksson, då dammtorkar man och rensar vartenda litet hörn i hela huset. fast nu så håller jag ju inte på med så stora projekt som hela huset, jag gör mitt rum. har nyss gjort klart en liten byra, känns som att det kommer ta tid. fast det är inte tråkigt, det är lite små mysigt, för då vet jag att det kommer bli jul :)))) och jul är ju alltid kul. eller nja, det är iallafall kul när det ska vara jul. som i december, den 24. och på måndag är det adventskalendern på tv! minns inte vad den hette, nåt med skägg, jag ska följa vartenda avsnitt. hoho jaja, att jag ska! det gjorde jag förra året också, men inte året innan, för då tror jag att det var alram est, och det var ju inge bra. det var bara fånerier.
ikväll har det varit teater, vi fick manuset! det är väl sisådär, men det ska nog bli bra. längtar tills uppspelningen, men den är ju inte förens i mars-april, men ändå. längtar.
åh, lars winnerbäck - kom änglar, den låten är så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! åh jag tycker om den låten. väldigt mycket :)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0