nattblogg

nu är jag trötter, så det blir kudden nästa. fast innan det ska jag ju borsta tänderna också, i onsdags kväll så borstade inte jag tänderna innan jag la mej, det tyckte jag va äckligt :s och vet ni vad? på torsdag morgon borstade jag inte heller tänderna! jag hann faktiskt inte, för jag fick dessutom äta frukosten i bilen.. och jag hade faktiskt ett tuggummi med mej till skolan.. jag brukar faktiskt borsta tänderna, det där var en engångs händelse..
imorgon så ska jag först till kyrkan, för det är nånting med den där konfirmationen där. åh jag orkar egentligen inte, men jag ska testa på först och sen ska jag se hur det går. man borde ju få hoppa av? men men. efter den så är det ju den traditionella julskyltningen! ska åka häst och vagn, inte ett år utan det :) eller jo, ett år så missade jag den, då grät jag i två dagar. det är sant, och jag hade jättemycket skuldkänslor. jag tyckte nog synd om hästen för att den inte fick träffa mej, för jag var en sån djurmänniska när jag var mindre. nu är jag inte djurmänniska precis, dom får väl vara djur ifred dom.
åh nu är mina ögonlock jätte tunga..

godnatt sötpruppar


Kommentarer
Postat av: Lisa

jamen det klart man är STOLT :D hehe



du är söt du linda, lycka till med häst och vagn -åkningen!

2008-11-30 @ 15:00:33
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0