med my karro

shuuuuuuuuu, nu sitter jag här och känner mej stencool när min nya fräna litanol-musik dunkar ur min mobiltelefon. hahaha, verkligen dunkar. min mobil är ju bara sååå bra..
också är jag med karro också, fast hon är uppe och sminkar sej. vi ska på teater sen :) kuligt, nästan. det är bara kul ibland. tror vi ska få lite manus idag, så då blir det nog kul. fick veta rollerna förra veckan men ni får inte veta nånting. vet inte varför, det är typ bestämt så bara. så det ska bli en överraskning :) jag och karro har ätit choklaaaaaaaaaad, vi smälte den i mikron och sen satt vi på mitt rum med en varsin sked och skeda i oss chokladen. det var gott, vi har ätit pannkaka också. nästan lika gott. också hade mormor bakat bröd, så det har vi också ätit. hoho, vad vi har ätit.. mätt är jag nu iallafall, tror nog att karro är det också.
jag har en ny hobby, att bygga puzzel.. det tycker jag är skitkul :o :D eller alltså det är svårt, men det är värsta tidsfördrivet. jag kommer ingenstanns typ men det är ändå kul. jag känner mej duktig förstår du, så det är kul. det är nästan klart snart, eller nä det är det inte. det är 500 bitar, igår kväll satt jag till klockan tolv och byggde.. så var jättejättetrött idag, ska inte bygga när jag kommer hem från teatern, då kommer jag aldrig somna.
eller lite kanske jag ska bygga, men bara lite.

hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Litanol

;) nice musik på mobilen!

// Litanol

2009-02-17 @ 02:14:53
URL: http://www.litanol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0