ouufff

åh vad jag haver ont i mi estomago. det betyder att jag har onttttt i maaaggggeeeen :| buhu. det var bläig lunch på skolan today, fast jag tog två kycklingbitar. inte två kyckligar, haha. och sen efter skolan gick jag och issa på lidl och jag köpte mej en sån där choco nötter eller vad det är, det är iallafall graderade jordnötter 250 g. och issa köpte en cider och en 4 kr chokladkaka. åh fiii, jag åt upp hela min godispåse ;o förutom några som bubbas fick. och några som jag slängde i slutet. ååååååh  vad ont i magen jag hade eller! "skönt att det inte blir mat förens ikväll" tänkte jag, men såklart har mormor kommit till oss och ställt iordning hennes über smaskiga vofflor när jag kommit in. så jag bara måstede ta två. haha, "måstede". så säger ju ludvig, och han är 5. men jag tog iaf två, och en av hennes hem bakade bröd... mmmm.... men jag orkade inte egentligen, fick hon inte i mej hela brödet tror jag. sen ba kuta jag in på toa och försökte spy, men det gick ju inte. uffa. men jag tror allvarligt att jag kommer spy när som helst.


så hejdå ;>

och dessutom, så ska alla som vill komma till pingstkyrkan i timrå klockan 19 ikväll, för sen ska alla som kommit dit gå till mariedalskolans gympasal och spela innebandy:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0