ibland undrar jag ba vart du vill komma..

så himla jobbigt, somnar vid två och sen är det såklart nån som ringer på hemtelefonen vid åtta tiden. och fortsätter ringa hela morronen så man inte kan somna om. buhu. just nu är jag på papperskungen, det är scrapbooking här. orkar inte göra nåt, har gjort nåt litet med simple plan. hihi:) för er som inte vet vad scrapbooking är, så är det så att man pysslar ihop massa saker med bilder.. typ, haha jag är sämst på att förklara.

man kan göra typ såhär;




eller aa, typ så. fast det är ju inte jag som har gjort den där då ;) men nu ska jag kila upp till dom andra, och störa dom med mina störande kommentarer. haha.



hejsvej:)




f.r <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0