hahahohohihi

hejhallå, åh vad tjock jag har varit idag. haha, jag hade värsta sockersuget när jag kom in. jag bara slängde av mej jackan och slet upp kylskåpsdörren och körde igång scannar-blicken efter choklad. men det fanns inte nå marabou eller nånting!!!! fast sen såg jag att vi hade ljus blockchoklad iallafall, så jag åt lite av den. det var inte så jättegott, men jag kunde inte sluta. haha. men så la jag undan den efter en stund, men då kom jag på att jag var faktiskt lite hungrig. inte bara socker sug alltså, så jag tog lite (mkt) vindruvor och satt mej vid teven och åt dom. men när jag hade ätit lite, så kom jag på, att jag ville så gärna gärna ha choklad.. men eftersom att vi inte hade nån god choklad att smälta (eller blockchoklad är ju gott att smälta, men pallade inte ;D) så tog jag en liten tallrik, arsett eller vad det nu heter, också hällde jag en klick chokladsås som man har till glass på den.. och en klick med nossette sås brevid. men det var jätteäckligt att doppa vindruvorna i det. i båda. men samma med det så kunde jag ju inte sluta (aa). inte förens lukas den störande kommer med sina störande kompisar. åh. dom är jobbiga. haha, fast det är roligt också. så kommer dom
"ÅH DET DÄR KAN INTE VARA GOTT!"
"nej, det är det inte heller" säger jag
"varför äter du det då?!" sa dom
"när jag väl fått smak på choklad så är det nonstop, jag kan inte sluta äta det. jag är hungrig" sa jag
"men om du tycker att det är äckligt kan du ju inte äta det heller!"
"men jo det kan jag" sa jag
"DET DÄR ÄR ÄCKLIGT!"
"men och?" sa jag
också drygar dom så. och det är nån av lukas kompisar som alltid frågar "Varför gör du sådär för?" och "vad ska du göra nu?" och typ "vad gjorde du där?". haha. lite småjobbigt då men. men så skulle lukas börja rapa och spotta på mina choklad-såser på arsetten, men då tog jag den och försökte trycka choklad på hans tröja utan ansträngning. det var ju inte meningen ATT det skulle komma på tröjan, så det gjorde inte det heller. "HAHAHAHAHAHAHA LOOSER! ÄGD! DU MISSADE!" började lukas skrika då. åh. jag som redan hade huvudvärk och allt vad det var. men då var jag inte sugen på den chokladen nå mer. också stängde lukas av teven för mej, så lufsade han och hans gäng ut. vet ni vad jag gjorde då? då gick jag i frysen och tog fram ett glasspaket. så ställde jag det på bänken och hämtade sked och tallrik, men så precis när jag skulle ta så hejdade jag mej, för jag tyckte att nu räckte det. haha, TJOCKIS! jag ställde tillbaka glassen då, och tog en kaka och satt mej vid datorn istället. haha, nu tror ni säkert att jag gör såhär varenda dag och bara trycker ner mej godis och kakor och så, men det gör jag inte. det var bara nån flip jag fick idag.
eftersom att jag inte fick gå ut idag så har jag inte gjort nå mycket alls idag. typ datan, teven, studsmattan, mobilen. men jag har inga pengar kvar på mobilen så vad jag menar med mobilen är att jag bara har suttit och lyssnat på musik och ändrat ringsignal typ 8 ggr, och sen bytt bakgrund typ 58 ggr och anteckning säkert 200. så roligt man kan ha det alltså! hah.
och åh vad jag hatar mitt sår/munsår som johanna går och säger att det är herpes eller hur det stavas men det är inte det iallafall. det gör ont och kliar, också har jag spräckt upp det nu ikväll. också frågade jag mamma om det var bra att spräcka det, och då sa hon att jag inte skulle göra det för då måste det börja om med att läka igen. ÅH. aldrig att jag går på polar med det, om jag nu ska på polar då. också kommer jag säkert inte kunna bada med det på fredag heller :/ eller jo, det kan jag nog men det är väl inte så roligt. men nu ska jag inte röra det. men jag kan ju knappt le med det! fast det gjorde jag lite idag ändå, så det sprack ju. sen sprack det mer med flit av mej. men imron så ska jag inte göra nånting. jag kommer inte ens äta, för då gör det också ont. närå.
åh, jag läste nåt som vi fått från hoppets stjärna om en familj där barnen bara fick 2 mål mat per vecka! förut fick dom 5 i veckan, men nu blir det bara 2 för att dom inte har råd med mer. stackarna, dom äter alltså knappt varannan dag. jag önskar att man kunde lägga mat i ett speciellt hål så att det rann hela vägen till filippinerna där dom bodde, också fick dom det. alla som inte fick mat fick dela, för här i sverige och i andra länder är det ju helt himla överflödigt då ju. det är ju inge bra..

men nu ska jag.. göra nånting. hih =) och imorgon ska jag på birsta med karro efter skolan.


hadetfint,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0