adsfdfghjjjhgfdsadfghjhgfdsfghyjfgds

hejhejhallå, nu är det bättre med mej :D är inte lika trött längre, och har spring i benen. har inte varit med fille än, han skulle fira micke först men tänk om han blir där hela natten då;D eller jag vet inte, får väl se hur det blir.
men idag har jag inte gjort mkt alls, bara gått runt och varit sur :D och velat sova, men inte kunnat somna. också spelade jag ju the sims, haha, det spelet är så drygt. och vetni vad jag har börjat gjort då? smörjt händerna! jag har varit så torr om hela händerna ner till typ handleden värsta länge, men har inte pallat smörja in mej. vet inte hur man smörjer in heller. haha, alltså jag vet ju HUR man gör men liksom... ska jag smörja in och sen vänta tills det har torkat in? och vad ska jag göra då, ska jag smörja in igen eller ska jag inte? kan man bara smörja in max 2 ggr per dag eller så? får man röra nåt efter man smörjt in sej?
nödvändig fakta, men jag vill ju iallafall veta lite =) ska fråga någon. karro brukar ha koll på sånt, vänta ska jag fråga na på msn.

"Karolina. skriver ett meddelande."

haha;



lindah; säger:

men du

Karolina. säger:

ah :D

lindah; säger:

när man smörjer in händerna, hur gör man då? jag menar, ska jag smörja in och sen vänta tills det har torkat in? och vad ska jag göra då, ska jag smörja in igen eller hur gör man? pallar inte att mina händer spricker sönder bara för att dom är så himla torra, haha, det gör till och med ont att ha vantar på sej.

Karolina. säger:

ojdå, jag trodde det var nåt allvarligare du skulle säga:D men du kan ju börja med att smörja in morgon och kväll och då ska du hä på rejält med salva och lixom låta det torka in i huden, men asså om det inte bli bättre måste du byta salva för att den du har är kanske inte så bra då, vi har en jätte bra, den köper man på apoteket



haha :)


hejdå , pallar inte skriva mer (aa)


Kommentarer
Postat av: ->

trevlig rubrik!

2008-05-17 @ 20:18:56
Postat av: isabelle

haha, karro vet allt :D

2008-05-18 @ 15:22:18
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0