påsk...

glad påsk alla! imorse vaknade jag med ett vackert påskägg på nattduks bordet. skit också, mamma och pappa tvingar mej verkligen att äta godis, jag vill ju inte ha! åh. eller jo, klart jag vill ha. halva jag vill ha, men inte andra halvan. men det är självklart inte mamma och pappa som tvingar mej att äta godis, om ni gick på det. det är jag.

jag har redan ätit upp allt som var av choklad i ägget, så det är lugnt. nu behöver jag inte nå mer.. jag som vill ha en så fiiiin mage till sommaren, men bidrar bara med chips och godis och sånt. åh vad min mun är glad över att ha mej :')  så här ser mitt påskägg ut:


image21



är det inte sagolikt vackert? Och tänk då när man väl öppnar ägget, full med godis... men nån sån bild får ni inte! för inte vill jag att ni ska behöva betala ett nytt tangentbord av eran månadspeng när ni börjar dregla. ssssssmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaasssssssssssskkkkkkkkkkeeeeeeeennnnnnnnnssssssss....

aja, vet ni vad jag ska göra idag? jominnsan, jag ska åka i backen.. med familjen. åh, "jippi" ? NOT.  buhu.. fast imorgon ska jag kanske följa med karros familj till hassela! shit vad snällt, att liksom JAG får äran att hänka på:D åh jag längtar, hoppas att jag får :) då ska jag ta skidorna, men idag ska jag ta brädan :) eller jag ska ta med skidorna också då, men ska åka mest bräda. tror jag. det är så skämmit när man känner alla där.. eller alla och alla, men några känner man ju. och det är inte kul. vi får hoppas att dom flesta är i fjällen, right ?:D


men nu ska jag bre min smörgåsar :)


adjöadjö <1234567890

Kommentarer
Postat av: linus

fick inge godis ;(
fick en 100KR sedel! nice
kolla mitt msn namn, fjortis i förtid ;O?

2008-03-22 @ 11:58:49
Postat av: isabelle

jag kan inte se bilden :(

2008-03-22 @ 16:36:10
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0