min helg dårå:D

hejhellu:D har inte suttit vid datan på hela heljen för det är ju så att om man bor i henriksson-familjen så har man 2 datafria dagar i veckan. man måååååååste liksom det. och jag hade råkat spara dom till heljen. men det har ju iallafall inte varit så fint väder i heljen.. i lördags var det ju sämst iallafall, regn hela tiden :o jättestörande, haha. också skulle mamma&pappa ha mej och linus att spela monopol med dom. men jag var helt bäng i hövvet ja, märkte ingenting. alla stod på mina gator hela tiden men jag märkte det inte, fett irriterande. haha. och sen när jag skulle räkna, jag kanske fick 11 men så fortsatte jag ba "12..13..14..15..16.." och sådär, jag var verkligen inte helt hundra i lördags. men sen så vägrade jag spela, och då skulle inte linus heller spela så då blev det inge monopol av nånting. så då bestämde vi oss för att åka och köpa godis och hyra film. jag, lukas och pappa drog på ica maxi och kollade efter filmer. men det fanns bara SÄMST filmer eller sånna som vi redan sett.. BUHU :'( närå. men då så såg vi våran räddare, farbror stefan, han hade nå filmer hemma som vi fick låna av han. det vart att vi såg nån "spiderwick". den var faktiskt bra, värsta fantasy filmen. och nu frågade lukas om jag ville se den ikväll igen med han.. men det pallar jag verkligen inte, jag orkar inte se den igen. men.. och sen på söndagen så hjälpte jag till JÄTTEMYCKET hemma. jag typ städade mitt rum och allt, och skalade potatis och dukade och fixade sallad och allt för vi skulle få främmande. av familjen utbult, från öckerö. men sen oorkade jag inte vara kvar så jag ringde issa och frågade om hon ville hänga med mej på iiiiiiiiiicaaaa, skulle köpa hårfärg. det ville hon, men det fanns inte så mycket där så vi drog till domus/konsum och köpte nåt istället. ska bli lite ljusare i skallen vetu, bleka bort dom sista hjärncellerna. eller inte. men när jag kom hem sa mamma att jag hade behövt köpa två förpackningar;o men det hade jag ju inte råd med.. också klassade jag inte mitt hår som långt, men jag har ju ganska lååååångt hår???????? lite halvlångt iallafall. så nu idag ska mamma köpa hårfärg. hoppas jag! så ska vi fixa skallen på mej today, hoppas jag. måste bara ta en dusch innan för jag luktar inte viol eller ros eller popcorn eller nåt annat som luktar gott iallafall. jag tror jag tar den där duschen nu typ..





hejdÅ:D



HELG STAVAS FAKTISKT MED G OCH INTE MED J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0