Utkast: hejhejhejjjjjjjjjjsan, gissa ...

hejhejhejjjjjjjjjjsan, gissa vad jag gör då? :) lyssnar på simple plan :D haha, nej men nu ska jag inte dampa om hur bra dom är. nu ska jag berätta om hur bra jag och tanja är;

var med henne idag dårårårårårårårårå, :)  vi gick först runt och sådär, och sen drog jag hem och åt och när jag kom tillbaka så gick vi runt lite mer;D men så regnade det så mycket så vi gick in till tanja. också tripplade hon håret på mej. blev värsta fint :D sådär små tripplade lockar. ja, jag såg ut som värsta ängeln ska ni veta. ;) haha, och sen skulle vi gå över till hennes mamma för vi var hos hennes pappa då. men när vi kom dit till porten och ringde upp dit och sådär, så var inte hon hemma. så då började vi gå tillbaka.. och tanja ba "ska vi inte vara ute?" så var vi ute i det mysiga regnet:D också jag var bara tvungen att hoppa och känna på alla vattenpölar. hah:D tror jag smittade ner tanja lite där, för sen sprang vi runt och hoppade runt i vattenpölarna som nå små grodor;D hahah, också jag ba "VI DRAR TILL FONTÄNEN!" och tanja ba "JA!! SKA VI BADA?!?!?!?!" ba "JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!:D" , överlyckliga liksom! haha så badade vi :D hon hoppade runt i mjukisbyxor och bh:n och jag hade linne och trosor. så skönt! och bästa då, fontänens "fontän" (den som sprutar!) var på!!!!!!! :D haha, så vi typ sprang igenom tjugo gånger och rullade i vattnet och allting. så härligt:D fast det var liiite kallt. haha :) också kom folk ut på balkongerna och kollade på oss när jag gick runt i ba trosor och linne för jag kunde inte ta på mej nå mer för då skulle allt bli blött.. men tanja hade iaf kläder på sej. hah, kul det var alltså. här har ni bildbevisen;

   

1. tanja och jag, lite dålig bild men. 2. dränkt katt ;d









åh. jag "publicerade" det här igår kväll, men det publicerades inte så det kommer väl upp nu.


;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0