fffffffffffffffffffffille <3

hej, för er som undrar så gick det bra med linus. han har nyss opererats och kommer att stanna där över natten, mamma stannar över med honom. men dom har inte fått höra vad läkarna gjorde under operationen, skit konstigt men det kommer väl. men det har gått bra iallafall, snacka om änglavakt. <3 det kunde gått jätteilla, för det var så mycket som satt där uppe på armen sa dom. vad allt vad det minns jag inte då men.. han är okej. lillbubben.

for ju till sjukan vid 11 då, men for hem vid 14. jag hade väl gjort mitt där, eller vad man ska säga. ville kolla om det var okej med honom, och det var det. alltså det var ju inte bra BRA, men det var bra. eller jag vet inte!

men bortsett från allt sånt idag, så har jag tagit första doppet. med karro, fille och rappe uppe i badsjön :) det var sisådär varmt, eller det var ju varmt. 22 grader sas det. men det var skönt. det känns alltid som en stor grej att ta första doppet. och nu är det gjort :D efter ett tag kom issa och ellen dit upp också, fast det var bara ellen som badade. haha, och när hon hade badat så hade hon tagit på sej linnet direkt efter så hon fick värsta blöta fläckarna efter bh:n som hon badade i ;D det såg lite småroligt ut tyckte jag.. :) haha. sen for jag hem, skulle egentligen tälta med ellen och issa, ville jag iaf, men det blev inte så för jag kunde inte få tag på mamma och pappa. så jag sa att dom inte kunde tälta hos mej då ;d sen så kom fille och rappe och var med mej nån timma :) och efter det när dom hade gått, så knackade det på dörren igen, och då var det issa och ellen som kom! jag var ensam hemma med ludvig som låg och sov, eftersom att alla andra var på sjukan förutom lukas som var hos en kompis. så jag bjöd väl in issa och ellen, så delade jag och issa på en chokladkaka. ellen fick förståss inte smaka, varför skulle hon? haha närå, men hon gillar inte choklad. den tokan :o hah. sen så hoppade vi studsmatta, haha, så himla kul:D men efter ett tag hörde vi att det for upp en bil på uppfarten, och då kom papi hem så då stack vi ut och trallade runt.  vi typ.. gick runt och drog upp och ner byxorna hela tiden x) vet inte varför, men det var iaf kul. haha. också när vi var på gångvägen mot morkulle, så satt jag mej på huk också cyklade ellen emot mej (jag satt på huk för att då såg det ut som att jag skulle kunna äta upp ellen för hon var så långt borta, haha.) också sa hon att hon skulle svänga, men det gjorde hon inte! men det skulle väl inte vara så lätt heller på issas gammcykel så som den vinglar ;) också satt hon på pakethållaren och inte på sadeln dessutom. haha, så hon körde PÅ mej :o jag ba for åt sidan ner i värsta djupa diket och skrapade upp mej lite på stenarna, och issa och jag började ju ASGARVA åt min fula "kullerbytta", och sen typ ba "vart är ellen??" så hade hon farit ner i diket lite längre fram! så kom hon upp med BRÄNN-NÄSSLE märken över HELA armen och i ansiktet och allt. AJ! alltså shit vad hon led då, lillstackarn :D ´haha, men det var lite små kul :$
haha sen gick vi till issa så fick ellen smörja in sej med nån magisk salva eller nåt som såg ut som vatten så att det onda från brännnässlerna skulle gå bort. sen stack vi ut igen, med issas hund lizzy. då så kom det en kanin uthoppande på vägen ;o men så fort den fick syn på stora starka lizzy (ELLER DET VAR SÄKERT MEJ DEN SÅG :D) så sprang den tillbaka in på nån gård igen. jag och ellen sprang och knackade på i huset, annicas hus, och sa att kaninen var lös. det visste dom, men dom kunde inte fånga den. men då kom dom iaf ut och skulle försöka fånga den.
när vi vandrade vidare så var det nån full gubbe från nån gård som ba "äre ni som är ute ohc livar?" jag ba "Jajamensan! hela tiden! och såhär ser jag ut när jag är en höna" sa jag och visade, haha, mycket nödvändigt jag vet.. han ba stod och skrattade, och blabla så pratade/skrek/tjaffsade vi lite med gybben innan vi vandrade vidare och jag kom hem och NU MÅSTE JAG GÅ SÄGER PAPPA.






hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0