sommarlov:o:D

yeyeyeyey, nu har man sommarlov dåe :D så himlahimla skönt. eller än märks det ju inte, men sen så. efter nån vecka, när man slipper kliva upp så tidigt på morronen, då känns det. då känns ändå ner i tårna och upp i huvudknoppen att man har sommar, och det är lov :) fast än så är det väl inte precis sommar.. den försvann ju för typ 2 veckor sen, blä. men den ska komma tillbaka, förhoppningsvis.

dagen började då med att väckarklockan ringde, första gången på länge som jag hade ställt den. eller det var ju mobilen.. men aja, den ringde iallafall och jag vaknade. klockan 6, höh. klev upp och duschade, fixade håret, sminka mej, och klädde på mej och sådär. fikade, och sen for jag, mamma, pappa och ludvig bort till linus skolavslutning. det var ju min också såklart, men jag menar, linus var där innan och det är liksom mer hans eftersom att han fick stå på scen;D haha. kom dit typ tio-fem i åtta :o asläskigt att vara där så tidigt, hittade inte karro och fick nästan panik. haha, så jag ringde henne ba "VART ÄRU?" då var hon påväg, jag är helt enkelt inte van att komma tidigt. haha. men sen kom hon, och då gick väl alla in i kyrkan då. programmet bestod av typ.. en spelade flöjt, sen var den en som spelade en sång på pianot i TIO MINUTER typ! hur pallar man spela så länge.. glömde bort att lyssna efter ett tag ju. också snackade prästen, rektorn, en nia och Rita och sådär. sjung också, niorna sjung, och sen var det slut. då var det sommarlov! och alla var så finklädda så man ville ha kort på alla, men pallade inte ta nå kort + att jag inte hade nån kamera, bara mobilen ;-) fast lite vart det. men dom andra tog ju kort iaf.
skolavslutning började vid åtta, och slutade strax efter halv tio. men kunde inte åka hem, för linus skulle fika med niorna och få betyg och sådär, så då fick vi vänta. och vänta. pallade inte vänta, så jag, janine, linnea och emma drog till timrå och köpta godis och glass=) det var väl gott :D sen drog vi tillbaka till kyrkan till typ halv elva, också åkte jag hem med tha familia. när jag kom hem bytte jag om från min kalla kortbyxor till ett par "varma" långbyxor, eller vad man ska säga. också tog jag av mej diademet som hade gjort så himla ont :( men då såg ju frissan redan ut lite konstig, haha. hade tagit på mej diademet när håret var blött så det hade formats efter diademet typ. haha.
sen så ringde jag och väckte fille=), också drog jag till han och var och myste hos han nåra timmar. sen stack jag hem, för han skulle fixa sej till hans skolavslutning han också då. så kom jag hem, satt mej här typ. ska rensa jorlegubbar till mamma snart, mormor och morfar ska komma vid fem tiden och då ska vi fika "sommarlovs-fika" med dom.


men måste nog fixa dom där jorlegubbarn nu, det var ju ändå en halvtimma sen hon sa åt mej.



hejdå:D

Kommentarer
Postat av: M

Härlig blogg ;)

2008-06-14 @ 20:44:26
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: linda

bästa dagen i mitt liv ..

2008-06-27 @ 20:05:07
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0