TJUGOHUNDRAÅTTA :DDDD

det som har hänt sen senast är väl ganska öppenbart, det har blivit nytt år. Och det tråkiga är att jag inte ska äta mer godiiiiiiiis... alltså jag har typ aldrig godis-sug, men bara för att jag inte ska äta godis så får jag jag det och känner mej helt tvungen att äta! Men det är ju bara några månader kvar. Håll ut Linda, håll ut.

Hittills har jag bara Slappat med stort s hela det nya året, eller kanske inte. Nä den första var jag på bio med familjen och såg råtta-to-jj, jag vet inte hur den stavas riktigt. Rattatoulie kanske. Men iallafall så var den dålig.. eller inte dålig, men alltså den var inte så bra. Vi var på den för att Ludvig också skulle få glädje av att gå på bio, han vill ju se svensktalande tecknade filmer. Sen den andra, då gjorde jag ingenting :) Då tog jag det lugnt och klippte och klistra i min NOTEBOOK, jag pallar inte ha nån riktig dagbok nu när jag har bloggen. Alltså det är ett måste för mej att ha en årsbok.. nu så klistrar jag och så i den, håller på göra en scrap booking med Lindsay Lohan i den just nu. Mmmmmmmm. Sen igår den 3:e, då var jag med issa så fort jag vaknade typ, hon kom hit till mej runt halv ett tiden och vi smällde smällare nere i lekparken, precis som man gör på sista april. Det var kul. Sen runt halv tre så fick hon gå hem, för då åkte Lukas och jag på bio! :) Han bjöd mej på bion,  eftersom att jag hade bjudit han en gång. Vi såg på "Förtrollad" åhå, den var så härligt bra! Den kan jag typ rekomendera. Eller nåt. Efter bion så for vi direkt till hockeyn med pappa, linus och micke. Micke är Linus kompis alltså. Det kändes som att det skulle bli så trist så skulle storkna, men då, min räddare! Bara typ 2-3 rader nedanför så satt hon; ängeln, min räddare: KAROLINA. ÅÅÅH va skönt, hon skickade sms och frågade om vi kunde gå tillsammans i pauserna. Och det gjorde vi, och så satt man där och kollade på hockey och ba längtade till pausen i typ 20-30 minuter. Matchen vet jag inte om den var ra eller dålig, det är liksom inte så kul att ha sittplats utan någon kompis att prata med. Man ska ha ståplats. Och Karro ba när vi stod och skulle gå och sätta oss igen "Öh... vad ska du göra imorgon?" jag ba "jag vet inte", också vart vi insläppt och jag ba typ ropa efter henne "men då sover vi hos dej då?" haha, också gjorde vi det. Och jag kom hem typ nyss och har huvudverk och ont i halsen och hoppas så innerligt att jag ska bli lite sjuk iallafall, jag vill så gärna ha lov ett tag till. Jag pallar helt enkelt inte skolan på måndag. Jag har vänt uppochner på dygnet.

ska snart donken. hejdå

194066-15194066-14 <3<3<3<3<3<3 alltså jag smälter när jag ser i hans ögon, ååååååååååååååååååååååååååååh <3<<3 jag ska sätta upp en SKITSNYGG planch på honom som jag fick av karro, den ska vara ovanför min säng så jag kan titta på honom innan jag somnar <3 så jag ser i hans ögon och bara DRUNKNAR. Jag tror till och med att jag måste spela in hans röst, den är så bra. Så himla härlig. Jag har bara tre affisher på han, jag vill kunna se och tänka på honom hur jag än vänder mej!

och jag och issa vill på avrils konsert i stockholm till sommarn. håll tummarna för oss!


Kommentarer
Postat av: isabelle

vi vill inte till stockholm, vi ska! :D:D jag får! nästan iaf! :D:D

2008-01-04 @ 18:38:49
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0