sista januari

hej alla, vet inte vad jag ska skriva men jag skriver väl nåt ändå ;-)

jag kan säga att jag fick nå himla fel idag på matten, felet var "konsentrationssvårigheter". Jag tror allvarligt att om det finns en sjukdom som heter så, så har jag den. Lugnt. Jag fick värsta anfallen och började prata högt med mej själv om att jag inte fattade. Fattade vad? Haha, jag vet inte. Jag hade knappt öppnat matteboken. Vikarien Henrik med den trevliga rösten sa bara åt mej att jobba, han skrek inte på mej som Danne skulle, tack och lov... samma sak med Curt, han skriker inte heller. Det är bra med sånna som inte skriker, för jag klarar helt enkelt inte av det. Det är ju jag som ska skrika på nån, inte tvärtom för sjutton! :)

Och Lagerhaus har öppnat i Birsta, åkte dit idag med Linn. Hon var på papperskungen och ringde och frågade om jag ville med, och det ville jag. Men lite förvånad vart jag ändå när det kom en bil som jag aldrig hade sett körandes av LINN , utan vuxen och allt! Jag hade glömt att hon hade fått körkort. Så då satt jag och frågade litegranna om det var läskigt att köra si och så när vi for till Birsta.
Vi gick på lagerhaus först, coolaste affären! Haha, full med onödiga skräpprylar som man inte vet vad man ska göra av med efter nån vecka.. i like! <3 jag köpte en påse full med massa hjärtan och grejs på, en Alla hjärtansdag påse typ. Också köpte jag hjärtformade ballonger, BALLASTE, och ett sugrör med hjärta på. Laddar till Alla hjärtans dag tror jag, haha. så snart ska jag börja pynta fina kort och ge bort till folk.

jajustde, det var ju prov som ni vet. det gick kung. tror jag då, men jag tror alltså att det gick bra. Det var inte så jättesvårt bara att jag inte fattade vad en "kontinent" var. Och det stod det typ på varannan fråga, men jag chansade lite.. jag påminde curt om att det inte regnade uppåt, haha.. imorgon är det teknik prov, no sucks! ska kanske sova över den, närå. blir väckt ändå. ska plugga lite till det sen. för just nu är jag barnvakt åt min 5åriga bror ludvig. inte så jobbigt, startade nåt tv spel till han :D han förstår kanske inte så mkt av det, men han spelar det ändå. duktig kille ;-)


men nu ska jag läsa andras bloggar eller nåt, hi, hejdå !


det är ju februari imorgon ju, :O, dags att välja månadens snygging! haha !

Kommentarer
Postat av: Therése

haha, du verkar ha blitt kompis med lagerhaus du :p jag har inte varit på birsta sen dom öppnade, bara vart på det i stan och i sthlm. men ska kolla in ;}
Jamen just det, hur gick det för dig på teknik provet då, skrev du nåt? xD

2008-02-03 @ 01:36:04
URL: http://thrsgrnlnd.blogg.se
Postat av: linda

VG :D

2008-02-07 @ 20:43:32
URL: http://lindahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0