nina??

nina kommer inte, för annars skulle hon vara här för kanske 2 timmar sen. jag har ringt na, men det är ingen hemma också svarar hon inte på mobilen. alltså hennes kompis lia trodde att hon var med nån dennis eller nåt men hon visste ingenting. men jag blev så orolig att hon hade kört av vägen eller nåt på vägen hit. lite synd att hon inte kom. jag har liksom sett framemot det typ hela veckan.

hoppas att hon är med dennis. jag vill inte att hon ska ha kört av vägen eller nåt, för det får inte hända nina. aldrig.


så jag frågade nyss issa om hon ville komma och sova över istället. hoppas det, då kan kanske vi göra corn flakes topparna med choklad istället :)


kort inlägg, men det duger för idag. hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0