hejhopp, :D

hahahejhopp, nu mår jag iallafall bra =D jag har mått sämst hela dagen, bara för att jag har kännt sån himla press på mej, och varför pallar jag inte berätta bara för att jag har nåt psykiskt fel medfött så att jag har så svårt för att "lätta på hjärtat" och whatever det är, hihi =)

vad ska egentligen alla hitta på på sportlovet? dom flesta far väl till fjälls och så förstår jag väl. självers ska jag på nåt läger. först skulle jag åka till typ åre, men nu vet jag inte längre. jag vill ha det som dom vanliga sportloven, liksom lögdö-kompisar och sånt. jag ska alltså antingen på åre eller till tänndalen (lögdö-ungarna)


min bror är dum. han ska dra ur min data kabel bara för att han äR NÖRD:O


Kommentarer
Postat av: isabelle

FAR TILL ÅRE FAR TILL ÅRE DÅ KAN VI TRÄFFAS VETTJA FAR TILL ÅRE FAR TILL ÅRE FAAAAAAAAAAAR DIIIIIIIIIIIT DU KAN FÅ HÄLLSA PÅ I MIN HUSVAGN FAAAAAAAAAAAAAAA DIIIIIIIT VETJA :D:D:D:D:D

2008-02-10 @ 21:09:25
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: linus

orka fjällen sitta vid datorn 24/7 :D:D:D
nej jag ska sova 3 dar sen kolla på film/spela resten, kanske hittar ett hål i kalendern då jag kan hitta på nått annat

2008-02-10 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0