WEF GSDFGDF

hoho, hejhej, idag har jag varit med min kära vän joanna. det var kulkul :D följde med henne hem efter skolan, först spelade vi guitar hero. alltså människan var grym! :O hon var hur bra som helst. där körde hon på exptert, och brevid satt jag och kämpade på bäst jag kunde på easy. haha, sen så såg vi på film, just my luck med lindsay lohan. jag älskar den skådisen! eller älskar, jag tycker om den skådisen. hon är så fin. hon är så bra. jag vill ha hennes hår! lika långt, glansigt och fint.. fast jag vet inte om jag vill ha det lika rött som hon har.
sen åt vi, sen gick vi ut. vi typ gick runt, och sen när vi skulle in så gick vi igenom en skog, haha vi ramlade en del gånger.. jag drog med henne men ändå ;D haha, kuligt vare. sen gick jag till badhuset för jag skulle prata med pappa vid åtta, han var i omklädningsrummet så kunde inte prata med han då. gick på en promenad, var med adam, kvarti och ludde. sen tanja :) min kväll de. kom hem för nån timma sen.

har inget mer att skriva, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0