nämen

Kolla! Jag har fixat en ny design, lagom till nästa år och allt. Man vill ju förnya sej lite!
2008 har varit ett bra år, vad jag kan minnas. Väldigt hit och dit med allt va det gäller, men ändå, aa, bra. Jag är nöjd. Jag kan väl inte riktigt komma på vad jag har gjort.. jag har färgat håret för första gången, och det verkade jag verkligen fastna för, för på 8 månader hade jag färgat håret 5 gånger. Höhö, det ska bli mindre med slitning på håret nästa år. Som börjar imorgon!!
Också har jag ju gått i boxning ;D haha, på elevens val alltså. Och åh, det har varit en massa roliga saker! Jag vill inte skriva, jag vill titta på bilder.
Bästa halvåret har iallafall varit det senaste halvåret, lätt.
Haha, och justja! Jag som piercade mej i ögonbrynet i februari :o hemma på egen hand, jag hade inget bättre för mej och jag ville så gärna. Även! Men det gick ju inte så bra med det, haha..
Också var det ju i år som jag var i åre. Det var roligt. Det händer så mycket på ett år.. det är ju svårt att minnas alltihopa.

                         




issas fest måste ändå ha vart årets roligaste och bästa dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0