peter panen

nu sitter jag och tittar på peter pan med issa och ludvig, jag och issa är barnvakt åt ludvig för pappa, linus och lukas är och spelar bandy. mamma är och äter gröt med några på hennes dagis som hon jobbar på, hon är ju inte dagisbarn heller.
det tar så på krafterna att se på peter pan! jag blir ju helt betagen ja, för det är så himla bra. det är verkligen bäst! jag älskar peter pan, det gör jag verkligen. åhhhh! fast det har jag alltid gjort.. :)
för nån sommar sen lekte jag alltid att jag var med peter pan, haha så sprang jag runt och flög.

och ÅHHHHHH DET ÄR SÅ HIMLA BRA!!! (L)(L)(L)(L)



fast jag tycker om kapten krok också, han är ju ganska rolig. fast peter pan spöar ju han, och det är bra. men jag tycker om han bara. och smee! han är rolig. jag tycker om alla. till och med den roliga krokodilen, haha, han så kul!


jag tycker om allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0