mysdag,,,

hejsansvejsan:) gick ju bara bra idag på skolan, vi latisar som inte var med på innebandy turneringen fick vara i ett klassrum och göra lite vad vi ville istället. jag satt och läste mest, eftersom att datorerna på skolan inte är dom bästa. så jag lånade en bra bok istället :)
efter skolan så gick jag till papperskungen, sen kom lukas dit och då gick vi och delade på en pizza. det var gott. sen gick vi till lillebror ludvigs lucia i kyrkan. haha, han är så skön. eller alltså, han hoppar runt framför ansikterna på dom andra barnen som är med i julspelet, också när han ska säga replik börjar han tok skratta i mikrofonen! han är så SÖT! åhhhhh! hihihi. gullungen! där fick man lussebullar, mumsigt.
sen blabllbla, åkte jag hem, sen vid kanske fem halv sex kom kewin hit, så har jag varit med han hela kvällen :) först var vi här, sen har vi varit hos han ett tag också.
haha, också skulle vi se på förra årets teater som min grupp hade, det var ju väääldigt roligt när jag kom på att hoppsan, den här dansar ju jag i. mycket vackert. men det skulle faktiskt vara överdrivet! och det klarade ju jag galant.
haha,

sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0