godnatt bild



så var julen över för det här året, och snart är det här året också över. spännande. det är alltid nånting särskilt när det ska bli ett nytt år, att nästa år ska bli bäst säger jag varje år. och sen försöker jag slå varje år. jag tycker att det är svårt att tänka igenom året, det är så långt, och det har hänt så mycket. vissa grejer som har hänt ba "va! var det i år?! det känns som år sen!" typ.
jaja, i julklapp så fick jag paris hilton can can parfym med body butter och shower gel till, det var presentpaket. också fick jag pussel på 1500 bitar, pussel matta, ett biokort, godis, en mössa, typ 800 kr, örhängen, fondation, bok, britneys nya skiva och sen tror jag inte att det var nå mer. och snart ska jag till farmor och farfar och fira med dom.

jag har fått utslag över hela benen, ett på magen och ett på armen. jag är jätterädd och tror att jag ska dö. mamma tror inte att jag ska det, men dom är ju så många! det är som stora röda upphöjningar i huden :'o det är inte kul och det kliar ordentligt. det är nässelutslag, säger mamma. men från vad?
dom går nog snart bort. hoppas ja.


hejdå

Kommentarer
Postat av: issa

sånt där som jag hade i somras? jag fick röda "upphöjningar" när jag använde en tvål som jag inte tålde

2008-12-25 @ 14:53:03
URL: http://issabergman.blogg.se/
Postat av: karolina

du tål säkert inte body buttren, eller hur man skriver. åhh vad du är finj i lockar :D:D

2008-12-25 @ 19:42:20
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/
Postat av: linda

men jag har inte använt body buttern, fast nu har upphöjningarna försvunnit :)

2008-12-25 @ 19:44:45
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0