förresten så ska jag till issa och se film sen :)

hej :) nu har mitt godis sug gått ner lite, så jag kan slappna av och skriva lite. haha det rullade några tårar nerför min kind framför mamma förut, så hon skulle förstå hur jag lider när jag inte får mitt dagliga godis. nu menar jag inte att jag äter godis varje dag, men det skulle ju inte skada. ibland undrar jag vad det är för fel på mej, fast jag kan ju knappast vara den enda som inte gråtit när dom inte fått godis. hehe.. imorse åt jag 2 mackor och en halv chokladkaka till frukost. m. sen jag och var med tanja i några timmar, också åt jag pizza med lukas också. först så plockade jag bort all skinka på pizzan, och sen när jag väl var klar och skulle äta den så hade den kallnat. haha lyckat, jag kunde förstås ha beställt en utan skinka, men han i kassan kunde inte svenska. lyckat att en sån kille ska jobba där. dessutom pratade han som en bög, den tyckte lukas också. lukas undrade vilken religion jag trodde han tillhörde, "den homosexuella" sa jag då, men det trodde inte han. det fanns ingen som hette så sa han, lukas trodde att killen tillhörde islam. jag tror att dom jobbar med religion i skolan hans, för helt plötisligt började han prata en massa om vad dom trodde på och blablabla. buddasismen och isam och kristendom och en massa namn, duktig pojke.
sen när jag kom hem, och skulle fortsätta äta på min chokladkaka, trots att den inte var apelsinkrokant, så var den BORTA :O men sen hittade jag den på golvet i mitt rum, TOM! min hund hade ätit upp min chokladkaka! ÅH VAD TASKIGT! jag ba "ÅÅÅÅHHHHHHHHH!" och mamma "linda vad är det?!" och jag ba "HUNDEN HAR ÄTIT UPP MIN CHOKLADKAKA!!!!" och haha, då kom mamma in och sa att det var jättefarligt och att zurprise kommer bli sjuk och massa sånt, då slängde jag mej på sängen och sa "ja jag vet! hon åt upp min choklad! min!!", hehe, mamma ba "m.. vad bryr du dej mest om egentligen? att hunden kan bli sjuk också dö, eller att det var just din choklad hon åt upp?". tystnad. "mäh, att hunden kan dö såklart.. hehe.. va trodde durå.." mamma "det verkar som att chokladen betyder mer.." jag "Men hon får väl skylla sej själv! det var ju MIN choklad"
ASSÅ ÅH! hur taskig får man bli mot sitt djur på en skala? :O :(:(:(:(:(:(:(:( åh zurprise. jag vill inte att hon ska dö, jag tycker bara att hon.. skulel få det bättre om vi lämnade tillbaka henne där vi köpte henne. NÄ JAG SKOJADE! eller.. jo det gjorde jag, eller va? äsch, inte vet jag. tänk att det var jag som tjatade till mej henne, också blir jag jättearg på henne när hon äter upp min choklad.
det är ju hemskt.


hejdå, jag älskar min hund.
mina gosedjurshundar alltså.
SKOJADE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0