:))))))))))))))))))))))

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :D nu har jag bara en liten stund på mej att skriva, för snart ska jag gå till bussen. jag och linnea ska till mellandags rean förståru :) fast måste vara hemma fem, därför vi far så tidigt. vi ska få främmande.
igår hade jag skit kul, då var jag på ib. kom dit vid åtta, var väl mest med fille. haha också gick jag, fille, johanna och cicci till nån lägenhet. hihi. jaja orkar inte berätta. sen gick jag och fille hem vid.... kvart i elva kanske? för det var nästan bara han och jag som var roliga där just då, eftersom johanna och tanja hade gått ut nånstans. när jag kom hem byggde jag pussel och sen sov jag.

ska borsta tänderna, hejdÅ!

Kommentarer
Postat av: Ebba

hejsan vad fin blogg du har kika gärna in i min blogg och lägg till en komentar:)

2008-12-27 @ 12:38:07
URL: http://meandmyselfff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0