ellonor och jag, vi är ganska udda vi två.

jag har väl inget särskilt att blogga om förutom att jag och ellen har haft himla kul idag, hahahahhaha. vi får till stan efter skolan och gick runt där, åt på subway och så. det var gott gott som alltid de! sen åt vi en glass på donken, for hem. haha vi dog och dödade alla i bussen påvägen hem, vi typ skrek skratta hela vägen. ellen skratta så hon börja grina :o ahahahah, dom andra i bussen läju också ha börjat grina för att dom fått så ont i öronen.. hihi :') vad vi pratade om, det ska vi inte gå in på, det stannar i bussen :D haha, eller vad man ska säga.
sen så har jag ätit lussebullar, så himla gott!

nu har jag inget mer att skriva,
det har väl varit en bra dag :)
not.
skoja! jo det har det :D


hahahahaha, hejdå era små skedar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0