blablablablabla

hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahha.
haha.
hah.
ha.
h.

jag har tråkigt, och karro svarar inte på mina sms. varför gör hon inte det? det är frågan.
jag vet inte vad jag ska göra idag, jag tänker inte fira lovets första dag genom att göra ingenting. fast det är ju inte första dagen på lovet egentligen, nu är det bara helg. lov är det på måndag. äsch. jag skulle varit med nina idag, men det gick inte, så vi tar det till veckan istället. jag har inte träffat henne på över ett år! det har jag redan skrivit känns det som. johanna skulle jag kanske vara med, men hon skulle till birsta eller nåt med linnea och dit vill inte jag. har ändå inga pengar och ska spara på de lilla jag har.
på onsdag är det jul och jag har ingen julkänsla. jag som brukar ha det sen i slutet av oktober annars.. då börjar jag skriva önskelistor och pynta och shit, men jag har inte pyntat än och igår skrev jag önskelista för att mamma tvingade mej.
jag sov ändå till kvart i tolv imorse, hejhopp vad himla skönt. jag vaknade av att lukas väckte mej.

hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0