bara för att

aaaaaaaaa sov hos karro inatt då, vi sov båda i hennes lilla säng. jag har väldigt svårt att sova med nån, speciellt när man ska dela på ett täck :P jag vill ju ha svängrum! men till slut somnade jag. och vi vaknade kvart över nio av hennes väckarklocka, klev upp kvart i tio och fikade. vi var uppe så tidigt för vi skulle på gudstjänst. konfirmationen du vet.
haha, jag och karro satt och smsade med robin som satt bakom oss hela gudstjänsten, han hade inte ens gratis sms och smsade upp typ 100 kr på oss två! stackarn.
vi gick hem till mej och åt pasta pennor sen, och sen åkte hon hem. nu väntar jag på att kewin ska bli klar så jag kan vara med han, har inte så mycket mer att skriva.
hejdå

Kommentarer
Postat av: issa

vilken robin? :P

2008-12-21 @ 17:44:33
URL: http://issabergman.blogg.se/
Postat av: linda

sundqvist

2008-12-21 @ 23:09:37
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0