åh jag har inget annat att skriva om

men tjaaaaaaa, idag har det varit en regnig dag. huuuuuuuuuuuuuua vad det har regnat! under natten hade det regnat 5 mm sa mamsen, vi har en sån där vatten-mätare. en liten kopp på en vit stål pinne eller nåt, där vatten mäts. men jag och susanna vi var tapper vi! vi tog våra paraplyn och gick till skolan vi! dom flesta andra tog väl bussen eller fick skjuts, men åh vad jag och susanna var tappra! vi kände oss som små william wallace då.. hihi. den jobbigaste biten var ju "genom hästarna", där är det en stig som är värsta lerig. men vi gick försiktigt så vi inte skulle bli leriga, så det skvatt varken upp från skorna när vi gick och gegga ner byxorna, och vi halkade inte heller. yippi! vi var väl framme i tid, och då var det mentors samling. vi fick rita, lösa korsord eller nåt annat lugnt medans våran mentor roger tog ut oss en och en och skulle prata om nån enkät vi fick fylla i igår. jag ritade en struts till sophie 8-) den vart ju iallafall vacker den! lite små lik mej också. roger ba kom in och ba "Linda" jag ba "VA ÄRE?" och vart värsta less, han avbröt mej mitt i mitt arbete med korsordet.. men så fick jag följa med ut.
det gick bra. men han kommer sätta press på lilla mej i svenskan, kommer visst ha han i svenskan då, för att jag ska ha 3 extra timmar i svenska.. SvEnSkA pLuS. för att KT, min förra svenska lärare, har berättat att jag är så duktig i svenska :') hihi. fast jag vart värsta "HÖH? HJÄLP" och ba sa "men hallå så bra är jag inte!" han ba "nejdå, jag ska inte pressa dej. men jag förväntar mej lite extra av dej". då borde han gö det av karro också!! en 10a på att kt skröt lite om karro också!
sen så var det rast i en halvtimme, minns inte vad jag gjorde då.. eller jo justja! zhara stod och dansade och jag var en i publiken. haha, hon är underhållande hon..!
sen skulle vi se fiiiiiiiiiiiiiiiiilm. vi såg nån med amanda bynes, vad den hette det vet jag inte, men jag hade sett den förut så jag la mej på golvet och sov lite.. det var väldigt mysigt, eftersom att aulans golv är sååå rent.
sen kommer jag inte ihåg vad som hände. det var säkert träff i mentorsrummen, och sen var det säkert anders som skulle prata. anders är vår skolkurator tror jag, han är inte rektor men man kan tro det. han snackade om betyg och sånt där, att man måste anstränga sej och så. klart att man ska, till en viss grad.. jag menar, man måste ju få ha kul också!

sen slutade vi, och då gick jag hemåt med susanna, totta, janine, elin, emma och annica. fast vi gick in på lidl, men det var bara elin och janine som köpte. det var ju inte så speciellt oväntat att janine skulle köpa nåt.. ;) haha. gick hem, bytte om från mina då lite blöta jeans mot ett par shorts för jag tänkte TRÄNA! i gymmet, men då knackade det på dörren. då var det totta som stod där! och totta hon kom inte in, för hon hade ingen nyckel hem till sin pappa, och hon hade inget busskort till sin mamma. så jag släppte in henne och tog hand om den lilla hjälplösa och hemlösa tösen, bjöd hon på mackor och så. eller hehe, vatten och bröd.. så att hon skulle känna sej som om hon satt i finkan! när vi hade fikat klart så låg vi och snackade lite, och sen så skulle vi spela the sims. jag gjorde en grabb på the sims som vart DÖ SÖT :| fast det var ju totta som sa att den var söt först.. jag tyckte att den var dö FUL och såg löjlig ut, men sen så såg jag hur söt den egentligen var (a) fetaste håret också! yee. men så fort vi vart klar med familjen så kom hennes mamma och hämtade henne, så jag fick spela själv. men då gjorde jag en ny familj ;) och då gjorde jag två vuxna tjejer, men så dog ena, den brann upp när den skulle göra mackaronilåda :o jag hade inget brandlarm.. och sen så spökade den där på natten så den andra tjejen inte kunde sova! gaaaaaaaaaah!! den slog på teven och allt :o taskigt spöke.. då var den levande tjejen olycklig, men sen så vart hon lycklig, för nu är hon förlovar med general basse snagg. jag tror att han ska få flytta in hos henne snart, men då lär väl den icke levande bli sur och spöka och skrämma bort gubben för att han sover på hennes del av sängen.. hm, ska fortsätta med den familjen nån dag. det börjar ju bli spännande ju..! dessutom har hon en granne som är en ailien. eller MÅNGA grannar som är ailien.
haha, nu ska jag inte tråka ut er med the sims, jag syftar mest på issa som inte är så förtjust i det spelet. jag var med henne igår förresten, vi var ute och lyssnade på kaggen. kagge betyder mage! för att kaggen är tjock! fast jag vet inte hur kaggen ser ut, för det kommer upp så konstiga bilder om man söker på kaggen på google, och på hans hemsida så syns dom inte på den här datan. men nu laddar jag ner låtar med han. åh det är säkert issas fel att jag tycker om han så mycket nu.. hans musik alltså.

sen har jag inte gjort så mycket, mamma och pappa kom inte hem förens vid sju, åt då och sen så tränade jag. och duschade. men nu är klockan tio och jag ska ta en halstablett och sen ska jag gå och sussa,


godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0