ja du, vad heter du?

hej allesammans, hann inte blogga igår. det var ju så att jag var med mathilda igår :), först kom hon och hämtade mej klockan 12 så for vi in till birsta. först gick vi runt överallt men ingen köpte nåt för vi var väl inte.. "köpsugen". efter att ha gått nå timmar till, så gick vi och åt på donken. vi tog ett happymeal (a) MED LEKSAK :D haha, vi fick ett litet gosedjur var som var en geopard eller vad det heter tror jag? min hette robin och hennes robina 8) fast egentligen så gjorde inte min robin nån antydan om att va en kille men.. jag tror att han är transa.. menmen, robin hade tur, han fick hälsa på madde och moa också. men när han skulle hälsa på putte blev han lite blyg, du vet, han/hon har nog kvar lite tjej-beteende. öh. men sen så vart faktiskt mathilda lite less på min stackars robin.. jag med antagligen, för jag köpte en mascara på cubus och då åkte han ner i den påsen han med, och fick inte vara i min famn, eller tröja. eller hand. jag kom inte på att jag hade en robin förens jag kom hem, är det inte sorgligt? :'/ men nu ligger han på golvet nånstanns tror jag. det är väl alltid kul för en liten transa? :)
men men, sen gick vi och köpte GLASS! jag som hade bestämt för att bara äta det och alla andra gosaker på lördagar ;o också hade jag bestämt att köpa just en mjukglass med strössel på lördag :o men nu får jag stryka det eftersom att jag inte kunde hålla mej igår. men den var ju iallafall grymt god :')
också köpte jag en kofta på bikbok för 149, som skulle kosta 299. fatta inte att dom skulle sälja den för typ trehundra, för speciellt snygg var det inte. eller jo, men inge speciell liksom. fast skön var den ju. grymt skön.
efter birsta, som vi var på tills typ fem, åkte vi till mathilda. och där var det sej lite olikt, dom har byggt om lite sen jag var där sist.. dom hade nytt golv i hallen, gjort om badrummet, åh, jag älskade badrummet! as stor dusch, bubbel badkar, och 2 handfat! och toan.. mm... toan. haha. också hade dom rivit en vägg på mathildas rum som gick till ett annat lite mindre rum, men äh, kan inte förklara, men hon hade fått en liten makeover i hennes rum hon med. det hade blivit större också. värsta fint!
aa men jag och mathilda var helt enkelt DÖ SNYGG! :o hahahah, vi tog på oss så vi hade bara en halvlång svart t-shirt var, och trosor under då, och bh, och strumpor. också drog vi på våran gamla klassiker låt,



caramell - vad heter du! tjoho, vetni vad vi har dansat och sjungit på den när vi var små eller?! ja alltså vi bodde ju grannar från.. 97-03 tror jag :o hoho, och vi sprang ju mellan titt som tätt. åh vad många minnen vi har ändå :'D
haha, ja men iallafall, så satte vi upp toffsar i håret och satte på rött läppstift och dansade till den låten då;D (och förresten, skit i videon till den där uppe, våran var mycket bättre. hittade typ ba den här. eller det va första). hahah, ja, vi spelade in en musik video också såklart :D:D ahaha, fett grymma vi är alltså (H) nu ska jag bara vänta på att mathilda kan skicka den till mej på msn nån dag..
hihi. sen så gjorde vi inte så mycket mer, vi skulle gjort en video till "Rosa hellikopter", men då tappade vi orken ;p så vi gick ner på skolan istället.
sen åkte jag hem vid halv tio, det var grymt kul att få vara med mathilda igen <3 saknat sönder henne ju :) hihi. sen när jag kommit hem så ringde jag janine om hon ville med ut, för då började jag sakna henne :o hah, nä men vi hade bestämt på lägret att vi skulle vara ute värsta mycket, men så hade vi inte dragit ut en enda kväll sen dess.. så då var jag ju ba tvungen att ringa ut mej. pappa skjutsade dit mej, så drog vi ut. men det var ju såklart helt dött i hela vävland/edsgården. och ingen svarar när man ringer heller!? eller jo, bara bubbas. så vi var med han, sen kom fredde också. vi gjorde väl inte så mycket men ändå ;D sen in vid halv tolv. somnade vid ett, det var faktiskt bra tid. sen vaknade jag vid nio.. av att ludvig skrek "MAMMA KOM TILLBAKA!" hela tiden.. "MEN VAR TYST!" fick han tillbaka av mej, då vart han tyst men han hade väckt mej redan ju.. men somnade om, men halv tio så ringde telefonen. åh, gick och drog ut sladden till den i mitt rum också försökte jag sova vidare. men gick ju inte, så klev upp 10. nu är klockan tio i elva, ska snart ner och träna gymmet :o :D har bestämt mej att göra det iallafall en gång i veckan. asså måste ju få lite kondis, och snart blir det väl hejhopp fetma barn också. huhu.

ska ner dit nuja tror jag, fast har inga gympa dojor, tappade bort dom på skolan.. får ta mammas som absolut inte är för stora ;p



hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, ligger här å läser ikapp lite eftersom jag inte suttit vid datorn på ett tag, skrattade som en tok när jag läste hejhopp fetmabarn ^^ Får dock skratta tyst för mej själv eftersom mamma sover :P Men kul va de iaf :P

2008-08-24 @ 23:24:24
Postat av: linda

haha jaru, det var ett litet annorlunda uttryck eller vad man säger kanske :D

2008-08-26 @ 14:27:29
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0