tjenare kexet, står du här och smular?

nu har jag köpt hårfärg! det blir mellanblont överhår, och brunt underhår. får hoppas att det blir bra.. om det blir helt bajs så får jag väl färga om. och då blir det antagligen svart för att det kan aldrig bli fel, för svart är  väl alltid svart. men nu ska vi inte tänka framåt utan nu ser vi hur det här blir!
också invigde jag mina converse skor, tror knappt jag skrivit att jag köpt ett par? dom är iallafall ganska söta, vita med svarta prickar på och sen är det en hel del nyckelpigor också. haha.. ja, dom är köpt på barnavdelningen. eller junior som man säger där på stadium. köpte storlek 35, men kunde lätt ha köpt 34 istället.. men fanns säkert inte.
nu ska jag snart äta, sen ska jag ta itu med håret. innan ska jag lyssna på the black eyed peas, har blivit medlem på deras siiiiiida. dom är bara bra. fergie är ju för tusan med där.


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0