shululu

hejsan, inatt sov jag hos karro. det var skoj :) hade ju inte träffat henne på typ.. 3 veckor? minst. men kändes som en hel eeeevighet! hon började nästan gråta i telefonen när jag ringde na, sötgumman! hihi. kom dit vid halv tio på kvällen, vi snackade, gick på promenad, och hade skoj! haha det var så himla kul när vi skulle sova i hennes bäddsoffa som är typ sönder, det där som man väcklar ut från själva soffan är löst, haha, så när man sover där så är det ju värsta hålet mellan soffan och resten! så karro hon sov typ bara på soffan, hade kurat i hop sej tvärs över hon, och jag låg med huvudet och överkroppen på den lilla plats som vart kvar där på soffan, sen hade jag baken i hålet, och bena på den andra delen. haha, våran vackra style ;) hihi. vi vaknade halv ett! as skönt! men då vart vi ju lite oroliga över om vi skulle kunna somna ikväll igen.. men ska väl gå, man kan ju bara undra när. haha.. vi blev inte väckt för att hennes familj var på loppis. men så klev vi upp, karro fixade sej, vi åt, jag fixade mej, karro fixade om sej, och sen, vad gjorde vi då? hm.. jovisst ja, karro skulle fixa naglarna på mej i sin lilla studio.k som hon har, hon klippte dom, filade dom, putsade dom. och sen målade hon dom, ångrade sej, tog bort allt också fick jag ingen målning ;D hah, men en liten stjärna fick jag, riktigt tjusig=) sen så ringde vi mamma och ville att hon skulle hämta oss så vi fick gå in på domus och köpa hårfärg (<3), så kunde karro hjälpa mej med att färga, men då skulle jag visst åka på tältmöte och grillning i ljustorp som jag hade vetat om i flera veckor, eller var det månader?, medans jag inte hade hört nånting :s när jag sa det så sa hon att jag ljög och blabla. då orkade jag inte snacka med na så jag sa hejdå. då visste inte jag vad jag skulle göra, vågade inte ringa na för hon verkade va så sur på mej. fatta inte vad jag gör, men hon blir ba sur på mej ändå.
sen kom mamma och hämtade mej och nu sitter jag här, vill inte åka till ljustorp ikväll.. orkar inte åka bort nå mer idag. får se hur det blir..



pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0