leave the past in the past.

ALLTSÅ HERREGUD LINDA. (amen). du är så sämst, jag suger verkligen, så himla dålig är jag. jag hade nyss skrivit en lång text här som skulle vara bra för andra att läsa. men nejnej, när jag ska publicera den, då fegar jag ur, markerar allt, och trycker på delete.

förlåt.

eller nej, vadå förlåt? förlåt för vad? jag kan väl inte sitta och säga förlåt för nåt som jag inte har gjort än. eller äh, skit samma.. jag tror jag har sovit för lite. fast jag vet att jag inte har det. eller eh, det har jag ju.

men det är så himla mycket ni inte vet om mej som ni borde veta. eller kanske inte borde, men det skulle underlätta ifall ni visste det. underlätta för er, underlätta för mej. men jag kan inte skriva det. jag vill inte. vågar inte. eller vill kanske jag vill, men vet inte hur jag ska säga allt.

men lite kan jag berätta.

att från och med nu, nu tänker jag vara ärlig. alltså åh, nu tror väl ni att jag har gått runt och ljugit livet igenom, men det har jag faktiskt inte, nejnej, jag ljuger faktiskt inte så ofta. men när det gäller.. liksom hur jag mår. m.. det känns som att jag bara går runt och låtsas vara glad ibland, att jag vet att det är nåt som saknas, men vet inte vad. om jag mår dåligt nån gång, om allt bara är sämst, jag ligger på botten, jag svär, jag skulle aldrig visat det. jag skulle inte yppra ett ord. och det får mej alltid att bara mår ännu sämre. jag är så bra på att ignorera mina känslor, att gömma dom. men det går inte att gömma dom eller nånting för DOM SKAVER JU! alltså ÅH. det går inte att förklara. vill inte förklara. vågar inte förklara. för jag tror att jag är så rädd för vad andra ska tycka och tänka. men det tänker jag inte längre. det är det jag försöker säga nu att jag tänker inte.. äh skit samma, ni kanske inte märker nån skillnad, men det lär jag. åh. jag fattar inte varför jag ska publicera det här. blir bara så förvirrad MEN


FRÅN OCH MED NU SÅ TÄNKER JAG VARA ÄRLIG MOT MEJ SJÄLV OCH ALLA ANDRA. också tänker jag inte bry mej i så mycket vad andra tycker och tänker, alltså inte på taskigt sätt men alltså ni fattar. hoppas jag.

jag har sagt såhär typ 1000 ggr att jag ska sluta låtsas och sådär, men det här är första gången som nån annan får höra det. det kanske kommer underlätta? hoppas det.



aldrig att jag läser igenom det här, då lär jag ju ta bort det också inom snar framtid.


förlåt för att jag är sämst.


eller alltså, jag ska ju inte bry mej längre om ni tycker att jag är sämst, men eh, ändå.

bajs.


Kommentarer
Postat av: chrissi

jag finns här för dej <3

2008-08-09 @ 09:05:34
Postat av: Karolina

linda, du vet väl att du kan prata om allt med mig, jag lyssnar det lovar jag <3

2008-08-09 @ 15:37:07
Postat av: isabelle

<3333

2008-08-09 @ 22:17:44
URL: http://iisaabelle.blogg.se/
Postat av: therése

jag har alltid varit så avundsjuk på dig linda, för att du aldrig verkar ha ett enda bekymmer i världen. du pryder alltid ditt vackra ansikte med ett sött litet leende, och pratar på som om ingenting någonsin har hänt dig. tack för att du, med detta inlägg, visar att ingen människa är perfekt, även om Du är så nära man kan komma.



btw, jag finns här för dig, in good and bad times, som man säger.. bara så att du vet. (:<3

2008-08-12 @ 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0