hejhopp

hej, sitter och lyssnar på thevoice webradio bara för att blackeyedpeas.com svek mej och inte spelade nå mer musik? kanske lyssnade för mycket? men iallafall, så kom the pussycat dolls låt when i grow up upp, lyssnar aldrig på dom eller låten annars så tro inte att jag har hittat nån ny kärlek eller nåt nu. men så sjunger dom

But I ain't complaining
We all wanna be famous
So go ahead and say what you wanna say
You know what it's like to be nameless
Want them to know what your name is
'Cause see when I was younger I would say

så nu ska jag alltså säga what i wanna say, för det säger dom i refrängen

When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies
When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines
When I grow up, Fresh and clean, number one chick when I step out on the scene 



nu har jag sagt det. vet inte vad det ska va bra för, men kanske får värsta förbannelsen över mej om jag inte säger det?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0