hejhallå..

hejsan,  igår var ju jag med issa. men så ringde karro så fick hon också vara med, först var vi hos issa där issa skulle platta karros hår. och sen sprayade dom så mycket hårspray så att tuggummit i min mun började smaka hårspray ;d haha.. sen efter ett tag så gick vi ut, karro åkte hem halv tio och innan det så gjorde vi inte så mycket. var lite med fredde, men sen när karro hade åkt så var vi med janine, jonna, johanna, kewin, bubbas, fille, fredde och nikke också. man kan ju säga att karro missade lite :p
gick in halv tolv för er som bryr er. och just nu sitter jag i mitt rum och tittar på min spegelbild. alltså åh, jag måse använda det dära grejset som tog bort det gröna igen :s ibland ser det inte grönt ut, och ibland gör det det. men det är INTE grönt, men jag vill bara göra det för säkerthets skull, okej?! bra.
ikväll ska jag på polar med janine, ska till henne innan och fixa oss också. åh, jag vet inte vad jag ska ha på mej.


äh, har inget att skriva om. eller jo, fast jag orkar inte skriva nu. det är ju bara att skriva på. det är inge svårt, men jag pallar inte just nu. jag har TRÅKIGT. jag sitter och lyssnar på SIMPLE PLANS NYA SKIVA!!!! JAG HAR DEN NU!!!!!




KÄRLEK TILL DEN! <333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0