fergie - london bridge

hejhallå allesammansssssssss! igår ska vi inte prata så mycket om, åkte till ljustorp fastän att jag stod och skrek/grinade och att jag inte ville och inte orkade och inte ville se eller höra någon, att jag ville vara ensam och sova och dö i min säng och blablabla.. hehe, min dag vart väldigt dålig när jag kom hem. men det är ingen fara. jag är bara väldigt dramatisk ibland.
men alltså OJ vad ni måste bli tvugna att sakna mej, era små stackare <3 jag menar, i övermorgon åker jag och janine på läger på lögdö. hade ju för tusan glömt bort det själv! :o menmen, så är det. och skulle ju färga håret innan det, så håret blir ju fixat idag eller imorn. BYE BYE BLONDIE säger jag bara, lalala, nu ska jag bli fiiin i hövve :') haha. får se hur jag färgar, men två färgat blir det nog. nån färg på överhåret och en annan på underhåret. shululu vad vackert, närå men får väl se hur det blir.
och efter lägret som är sisådär 4 dagar tror jag?, så är det såhär att min kusin nere i linköping, tror jag att det var där ;p, gifter sej! så direkt den 15 när lägret är slut så kommer mamma och hämtar mej, så får jag åka hem och packa om, och sen är det ba att bila ner till linköping. jag vet faktiskt att det ligger neråt. vet inte när jag kommer hem.. kanske blir borta en vecka. då ses vi igen :)
nu idag vill jag helst ta en dusch. hm, kanske skulle ta å göra det då? fast på hårförpackningar brukar det stå typ "göres på icke nytvättat hår" och sånt.
och jag tycker att fergie är jättebra! och hon har fint hår och.. tror jag vill ha som henne. eller hon har haft så olika men åh jag FÅR SE hur det blir, lugna ner dej linda.

nu är det fika,  adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0