alalalalalalalallal

jag vill så gärna ha nå vettigt att skriva, för det är så kul.

men sorgligt nog så har jag inte det.

jag mår bra idag.

hoppas du också gör det.

på måndag är det skola.
på måndag är det skola..
på måndag är det skolan?!?
AJUSTJA! DET ÄR JU PÅ MÅNDAG DET ÄR SKOLA!!!!!! :o

ÅH! vet ni vad jag gör?! :o jag LÄNGTAR tills på måndag :o jag längtar efter att få pressa mej själv på morgonen, jag längtar efter att få gå till skolan, jag längtar efter att få springa runt i dom där korridorerna, jag längtar efter att få träffa så många sötnosar varje dag, jag längtar efter att få kasta suddgummin i klassrummen, jag längtar efter daniel.. som ska vara pappaledig fram till jul.. daniel, bästa läraren på hela mariedal.. också längtar jag efter att få gå förbi spanska salen, men i år, så kommer jag kunna tänka "ingen mer spanska för mej". åh, jag ska ju inte ha nå mer spanska. har jag berättat det? han ringde mej, anders, och frågade om jag ville ha spanska. "nej" sa ju jag, och jag ska inte ha det...

nu kommer lukas..

det är hans dator..


hejdå.. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0