5an for life :(

ÅÅÅÅÅÅH! jag har nyss läst lite gamla inlägg här i bloggen. från lagga-tiden.. och seriöst!

JAG VILL ALDRIG MER TILLAKA TILL MARIEDAL! JAG VILL TILL LAGGA! jag vil gå i femman igen! I FEMMAN! femman var det bästabästabästa året i hela mitt nedra liv. FEMMAN FOR LIFE! då var jag med karro, hannaf och susanna jämt. i fyran minns jag att jag var värsta fjortisen, lite i början av femman också, men sen så när ulrika och mange (lärarna) skulle byta platser i bänkarna så sa mange att linda och susanna skulle sitta tillsammans, för det skulle hjälpa mej. OCH TACK! TACK SÅ HIMLA MYCKET MANGE! <3 åh, bästa bästa bästa. susanna och jag hade så himla kul på lektionerna. vi var så himla fjantiga ;D åh, kulkulkul <3 vill bara vrida tillbaka tiden, sätta mej där på stolen igen brevid susanna, hihi, och jag brukade alltid sätta ihop våra stolar till en liten soffa när hon inte var där, också när hon kom så drog hon alltid bort stolen så jag ramlade på rumpan xd, haha..! åh, jag vill bara vrida tillbaka tiden. liksom HERREGUD, KOMMER DEN ALDRIG IGEN?! kommer jag aldrig, ALDRIG ALDRIG få känna samma känslor som jag kände då? aldrig få återuppleva dom minnerna? det är ju helt sjukt, att det kanske aldrig händer igen. men jo, det ska det. finns det en Gud så ska jag få sitta i det klassrummet igen, 11 år gammal. sitta där och drömma om william wallace med susanna, hanna och karro. eller hehe, det var typ jag och susanna som tvingade karro att tycka om wille gubben.. william wallace är huvudpersonen i filmen Braveheart, alltså se den. om ni inte gör det förstår jag mej inte på er. freedome! :D
åh, och just ja, när vi skulle bli kändisar! vi skrev böcker om oss! vi lekte på rasterna i skogen, haha åh, ja också lekte vi ju alltid att det var dockor som skulle döda oss och att marken var lava och att vi måstede gå på stenarna.. åh, vi var så små. i hjärtat alltså. snyft..
och justja, alltså kära nån, jag och susanna lurade en kille i klassen.. eller nä vänta, hahaha, jag tror inte att man ska skriva det här :D det kan.. hm, ja, ni kan börja tro fel saker xd
mange. jag saknar mange så mycket. våran hjälplärare. han var verkligen bäst.




åh, nu ska jag gråta en skvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0