måste bara skriva av mej lite

alltså, jobbigaste och konstigaste veckan jag varit med om tror jag. jag är så himla sämst. förlåt. och jag fattar knappt vad som hänt. dags att vakna upp ur drömmen kanske? men det löser sej. allt löser sej <3 jag tror faktiskt att det håller på att klarna upp redan nu, men från och med nu ska jag ändå tänka mer på vad jag gör. eller alltså, jag ska försöka tänka innan jag gör något. allt får ju liksom konsekvenser.

men nu är det bra, heter man linda har man ju en plan ofc. eller inte, men jag kom på en. med lite hjälp. eller äh, varför skriver jag det ens här? haha, knappt 2 av 10 fattar ju nåt ändå..? men iaf, du är det bästa som hänt mej och tack för att du förstår. eller förstår, det är inte så lätt att förstå sej på mej. men för att du bryr dej, och försöker att förstå mej iallafall. jag älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0