aaaaaaaaaaaaaa

men nej kära nån. hon kom inte hem.. fick nyss höra om den där 10 åringen engla. buhu :(

jaja. heljen har varit kul! igår så hade ju susanna fest, först var vi och såg filmen superhero movie, den var värsta rolig och sååå i min och susannas smak. haha, fast den var kort. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, den var så kul ibland=D

han ba "Jag.. har bajsat på mej". HAHAHAHAAHAH, åh vad jag och susanna garvat åt det. åh kära nån. se den filmen. den är kort, men bra. alltså jag skrattar med mitt idiot skratt i webcamen också. jag kan bara inte sluta skratta. jo. nu. nu ska jag sluta skratta. .. jag kan inte. jo, jag vet att du är stark linda. du kan stå emot frestelsen. "Jag.. har bajsat på mej". NÄE. DET GÅR INTE! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :D och dennis påminner mej om den när jag väl glömt den. åhå :)


jaja. kul helj :D efter filmen drog vi till susanna, och där lekte vi leker och sånt där. typ "älskling, älskling". issa går igång på bengt. moahahaha :) och sanning och konka och sådär. roligt :)

men aja, skola imorgon =/ då fortsätter vardagen då.



adjöadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0