i'm alive

okej, jag fortsätter med bloggen! =D

och det här kan ni inte tro att det är sant. Nej. Ni kommer inte tro det. Men jag säger det ändå...

JAG HAR FÅTT EN STATIST ROLL I EN FILM!!!!!!!!

och den ska spelas in om bara några veckor!! Alltså jag döööör. Det här är inte sant. Jag! Linda Henriksson! Även om jag inte kommer att synas nånting kanske, men liksom... jag kommer att vara där. Jag kommer att få vara där!

guuud... det är inte sant!
Jag kan inte skriva. Jag vet inte ens vad filmen heter eller nånting! Jag ska bara vara en elev i en skola eller nåt shit.
Dom sökte efter folk i 15-25 års åldern, som hellst var ifrån sundsvall. Och jag skrev typ "hej, jag är inte 15, utan 13. Men jag är från sundvall och har erfarenhet att kunna spela roller från 10-15" eller nåt. Jag vet inte. Men jag kan inte tro att det är sant.

puss!

Kommentarer
Postat av: Linus

hehe grattis på rollen! :D

2007-09-14 @ 14:50:28
URL: http://limpabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0