2 sept.

hey där! idag vaknade jag 8.11, skoj :) fastän jag var uppe sent igår. Men det är bra, då somnar jag i alla fall ikväll. Jag har inget att göra, det är därför jag bloggar. Jag ska åka och bowla med karro sen :) sen så kommer Nygrens på middag, och karro kanske är kvar då. För vi skulle vara med varandra efteråt också kanske. Anyway.
Imorrn så är det skolfotodag... blä :'| fast ändå kul, om man blir fin på kortet :) men jag funderar på att göra nån grimars... haha, näerå ;) fett najs. Alltså, vi hann gå fem dagar i skolan och sen var det skolfoto. Och dessutom är det bad istället för gympa på gympan. Det är bra! Och jag fyller år om 15 dagar. Hihihihihi! Issa längtar mer än jagx) och just ja, jag och issa var ju på skatetävling igår och kollade. Det var sååååååååå grymmt!! Snacka om bäst dom är! Dom tävlade om en barcelona resa, men jag veti nte vem som vann, för vi åkte lite tidigare. Issa vart less på att bara stå och titta;)

Jag ska lära mej. Jag vill ju. Allting är sååå tråkigt, nåt nytt ska man ju få testa! Man kan inte bara sitta och titta på när livet rinner ut som sand.

Nu ska vi skriv om nåt kult. Laggarberg <3 URRRRRRRK. Jag vill gå där istället, med samma klasskamrater.

Hejdå. skateboard <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0