pusshej bussen.

J. Depp

woho, checka kostym-nissen ;D haha, det är min älskade Johnny Depp visst =D<3

jag kan väll börja med att säga att jag mår sådär. Lite huvudvärk, annars är det rätt okej.. jag skulle på bandy ikväll med Issa, men jag vet inte. Jag får faktiskt se efter.
Jag for inte heller på Drakstaden, utan stannade på skolan på bilden med Karro. Hm, inte för att bild är det kulaste man kan göra på fredagar, men det gick bra. Jag skrev Linda på ett papper och gjorde det lite glammigt med guld- och glitterpennor :)
Och sen efter bilden så skulle ju jag och Karro ta bussen hem till vardera (nytt ord :D). Men jag hade sagt att jag var väldigt sugen på vindruvor, så hon frågade "ska vi gå och köpa vindruvor på Domus? Vi hinner nog på dom här 10 minuterna". Ja, så gick vi dit. Jag hade en 20-lapp i mina överbelastade fickor, och jag trodde att ett vindruve paket bara kostade typ 15 kr, men det gjorde dom inte, alltså dom kostade 30.. och sen såg jag att det fanns så att man kunde köpa 3 kiwi för 10 kr, woho, värsta fyndet! Haha, så jag tog väll dom och gick och ställde mej i fetaste köerna. När det var min tur och jag började gräva fram pengarna, så såg jag att jag hade 30 kr.. så Karro sprang och hämtade vindruvor, och la tillbaka kiwisarna. Då var klockan 14.00. Bussen går klockan 14.01. Vi gick till den närmaste busshåll platsen, och stod där en kvart. Så tittade jag på busslistan, och då fattade vi att vi hade missat bussen. Eller synske Karro kände ju såklart på sej inne på Domus att vi skulle missa bussen, fast det trodde inte jag, men jag brukar ju inte ha rätt 10 av 10 gånger jag heller. Blä, så vi gick till Papperskungen. Det var typ en timme tills nästa buss skulle gå, så att mamma sa att hon skulle skjutsa oss "snart". Så vi gick väll och satt oss i fikarummet och åt upp mina vindruvor, och stoppade upp nåra i min näsa också, det är väl klart att man gör det. Synd bara att dom inte hade nå äpplen som vi kunde kolla om dom också skulle gå in. I näsan alltså.
Så satt vi där och åt kakor & vindruvor, och kollade på min mobil. Så märkte vi att klockan var 14.45, så vi började gå till bussen typ efter 5-10 minuter. Haha, mammas "snart" funkade inte .< Tog vi bussen hem, och nu sitter jag HÄR! På vårat fina golv och tittar på våran fina dator. Men tangentbordet är inte så fint, det skulle vara snyggare om jag fick göra det. Då skulle tangenterna haft andra former. Tangentbordet också, också skulle det vara mer färg glatt. Oh shit vad fint det skulle vara :):)
äääsch, nu har jag inget mer att skriva. Och allt jag vill är att spela the sims 2, men det FÅR JAG INTE :O för att min bror sitter vid den enda datorn som det funkar på, vilket råkar vara hans egen -__- Haha, jag ska kanske radera alla spel och allting från den här datorn också installerar jag det här istället. Wow, smart :D

haha, näe jag får se. Hejdå alla iallfall :)



uppdatering 23.01

jag hade skrivit värsta långt här på en uppdatering, men det var ingen bra uppdatering. den var inte så glad & bra som den borde, för jag är liksom glad! Det var så att blinda jag såg en sak. eller alltså, jag var ju inte blind när jag såg det, men jag var blind för att jag inte hade sett det tidigare. iallafall så skriver jag det inte. haha, det är bra.
det är skönt att ha vänner. alla vänner, killar & tjejer, och tanter & farbröder. också är det så härligt att höra på vad folk ha att berätta! fast det är ju förståss kul att berätta också, måste jag tillägga...

blubb blubb, du kan inte ta mej! Jag är för lycklig för dej, och för smaaart! och dessutom så ljuger jag mycket mindre än du, tror jag iallafall. för du ljög lite iallafall. fy! :)

iallafall så riktas inte det där till nån som läser, för jag tror inte att den personen läser min blogg. den kanske inte ens kan läsa :O haha, jo det kan den nog :)

hejdå! förresten, jag förstår mej på dom som tycker att jag är jobbig. jag känner det ibland jag också, att jag är nog ganska jobbig. men jag är alldeles för snäll mot mej själv för att säga åt mej att skärpa mej, så ni får säga det till mej själva. fast jag kanske blir sur, men det gör inget. jag har ju lite svårt för det vet ni.. åh vad jobbig jag är :/ hejdå :D

Kommentarer
Postat av: linus

han ser sjuk ut, borde se ut som sparrow(?) hela tiden!

2007-11-17 @ 01:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0